Projekta gaitā īstenotās pētnieciskās aktivitātes un to materiāli:
-Starptautiskā izglītības un jauno mācību tehnoloģiju konference, 3.-5.07.2017. Barselona, Spānija
France, I. Cognitive Demand in Observed Lessons and National Testing Compared to PISA Mathematics Results in Latvia. Raksta kopsavilkums: PDF Plakāts: PDF
-LU 75. zinātniskā konference 02.02.2017, Rīga, Latvia.
Dudareva, I. Dabaszinātņu un matemātikas skolotāju profesionālā pilnveide skolēnu digitālās kompetences veidošanai. PDF
Čakāne, L., Namsone, D. OECD PISA un valsts pārbaudījumi dabaszinātnēs un matemātikā – kopīgais un citādais. PDF
France, I., Čakāne, L. Sākumskolas skolotāju profesionālā mācīšanās kompetencēs balstītas pieejas ieviešanai. PDF
Butkēviča, A. "Competence-based teacher professional development as a potential strategy for school growth" 24.02.2017, Rīga, Latvia. PDF
-LU 76. zinātniskā konference 29.01.2018, Rīga, Latvia.
Volkinšteine, J. Skolotāja kompetence organizēt pētniecisko darbību ķīmijā. PDF
Bērtule, D. Kognitīvās darbības dziļums bioloģijas uzdevumos 9. klasei diagnosticējošos darbos dabaszinātnēs. PDF
Dudareva, I. Izglītotāju digitālās kompetences novērtēšanas rīki. PDF
Logins, J. Informācijas tehnoloģijas formatīvajā vērtēšanā. PDF
Namsone, D. Kā vērtēt dabaszinātņu skolotāju pamatprasmes? PDF
Pestovs, P. Skolēna kompleksā snieguma vērtēšana. PDF
France, F. Skolēnu matemātikā apgūto prasmju darbā ar grafisku informāciju lietojums dabaszinātnēs dziļā kognitīvā līmenī. PDF
-Eiropas STEM skolotāju profesionālās pilnveides īstenotāju tīkla 7. seminārs, Madride, Spānija, 27.-29.11.2017.
Namsone, D. (2017). A Collaborative Classroom-Based Teacher Professional Learning Model. PDF
-Starptautiskā zinātniskā konference ''Sabiedrība. Integrācija. Izglītība''
France, I. Student graphical information literacy in mathematics and science. Rēzekne, Latvija, 26.-27.2017. PDF
Bērtule, D. Cognitive depth of teaching and learning progress in Biology from 7th till 9th grade. Rēzekne, Latvija, 25.-26.05.2018. PDF
Pestovs, P. Performance Assessment in Science National Level Diagnostic Tests. Rēzekne, Latvija, 25.-26.05.2018.
-10.Starptautiskā izglītības, pētniecības un inovāciju konference
Bertule, Cognitive depth in National level Science tests biology tasks from 2015 till 2017 year. (16-18.11, 2017, Seviļja, Spānija.)
-Ziemeļvalstu dabaszinātņu izglītības pētniecības simpozijs
Dudareva, I. Professional development of science and mathematics teachers for building student digital competence: experience of Latvia. 7.-9.06.2017, Trondheima, Norvēģija. PDF
-Starptautiskais Baltijas dabaszinātņu un tehnoloģiju izglītības simpozijs
Pestovs, P. National level test in science in Latvia for assessing how students explain phenomena scientifically. 12-15.06.2017, Šauļi, Lietuva PDF
-Eiropas dabaszinātņu izglītības pētniecības asociācijas konference 21.-25.2017. Dublina, Īrija
Namsone, How does cognitive demand in observed lessons and national diagnostic testing compare to PISA science results in Latvia? PDF
Namsone, D. How primary school teachers succeed in designing lessons to teach students 21st century skills. PDF
-Eiropas skolotāju izglītības asociācijas 12. konference “Inovācijas, tehnoloģijas un pētniecība izglītībā” 12.-13.05.2017, Rīga, Latvija
Butkēviča, A. Goal management & teacher competence development in schools. PDF
-Starptautiskā zinātniskā konference “Lauku vide. Izglītība. Personība” 12-13.05.2017, Jelgava, Latvija
Butkēviča, A. Teacher leaders as agents of innovation diffusion. PDF
-15. Konference Baltijas un Melnās jūras konsorcija izglītības pētniecībā
Volkinsteine, J. (2017). Science Teachers’ Learning Team Model for Improvement of Inquiry Teaching in Chemistry. Presented at the 15th BBC/JTES conference, Riga, Latvia 16-18.2017. Prezentācija: PDF
-Konference “Ķīmija skolā 2017”