Autori: Dace Namsone, Līga Čakāne, Ilze France
Dizaina ideju autors: Miks Dzenis
Datorgrafika un makets: Andra Liepiņa
Redaktore: Ieva Zarāne
Izdevējs: LU Starpnozaru izglītības inovāciju centrs
ISBN 978-9934-18-561-8
2020
IEVADS
1. Mācību procesam raksturīgais
MĀCĪBU SATURS
3. No “lielās idejas” līdz izpratnei
6. Piemērs: Integrēta mācību satura veidošana
7. Piemērs: Strādā kā inženieris!
8. Piemērs: Strādā kā pētnieks!
9. Piemērs: Strādā kā inženieris! — soļi
10. Piemērs: Rezultāts — produkts
11. Piemērs: Modelē kā matemātiķis!
PLĀNOŠANA
MĀCĪŠANA UN MĀCĪŠANĀS
15. Kāds ir skolēna ceļš uz dažādiem sasniedzamajiem rezultātiem
17. Piemērs: Kā ieraudzīt uzdevuma “dziļumu”
VĒRTĒŠANA
18. Atgriezeniskā saite un mācīšanās
19. Piemērs: Strādā kā inženieris! Snieguma līmeņu apraksts
20. Piemērs: Modelē kā matemātiķis! Snieguma līmeņu apraksts
21. Piemērs: Strādā kā pētnieks. Snieguma līmeņu apraksts
Pateicība LU Fondam par šī projekta administrēšanu un projekta atbalstītājam un mecenātam SIA “Mikrotīkls”.