|
3. - 5. stunda.Īpašības pakāpēm ar nenegatīviem veseliem kāpinātājiem
Stundā sasniedzamie rezultāti:
- Analizējot un salīdzinot skaitlisku izteiksmju vērtības, izsaka pieņēmumus par pakāpju reizināšanas un dalīšanas īpašībām.
- Pārveido pakāpju reizinājumu vai dalījumu par pakāpi.
- Dalot divas vienādas pakāpes, secina par vērtību pakāpei ar kāpinātāju 0.
- Analizējot un salīdzinot skaitlisku izteiksmju vērtības, izsaka pieņēmumu par pakāpes kāpināšanas īpašību.
- Kāpina pakāpi pozitīvā pakāpē.
- Analizējot un salīdzinot skaitlisku izteiksmju vērtības, izsaka pieņēmumus par reizinājuma un dalījuma kāpināšanas īpašībām.
- Kāpina reizinājumu un daļu.
Stundā izmantojamie atbalsta materiāli:
Ieteikumi:
Pakāpju (ar pozitīvu veselu kāpinātāju) īpašības vēlams atklāt skolēniem pašiem, analizējot skaitliskus piemērus, izsakot pieņēmumus, tos pamatojot.
Vēlams animācijas demonstrēt tikai pēc tam, kad skolēni atklājuši sakarības paši.
Skolotājs pārliecinās par apgūto īpašību izpratni, piedāvājot dažādus veidus, kā skolēniem sevi pārbaudīt.
|
|