|
Leņķi pie paralēlām taisnēm
Ieteikumi skolotājam
Apskatot situāciju, kad divas taisnes krusto trešā taisne, skolēni jārosina, mērot leņķus, formulēt pieņēmumus par to leņķu īpašībām, kuri rodas, divām paralēlām taisnēm krustojoties ar trešo taisni. Svarīgi jauno jēdzienu apguvē ar mācību dialoga un citu metožu palīdzību iesaistīt visus skolēnus, aicinot viņus mutiski skaidrot šos jēdzienus. Būtiski, lai, sākot apgūt ģeometriju, skolēni izprastu pamatojuma nepieciešamību. Skolēnu motivēšanai lietderīgi būtu pārrunāt par tām dzīves jomām un situācijām, kurās ir svarīgi prast precīzi novilkt paralēlas taisnes, pārrunāt par paralēlu taišņu piemēru esamību tuvākajā apkārtnē. |
|