|
7. - 8. stunda. Saskaitīšanas un reizināšanas likums
Stundā sasniedzamie rezultāti:
- Pētnieciskā ceļā iegūst reizināšanas un saskaitīšanas likumus.
- Lieto saskaitīšanas un reizināšanas likumus izlašu skaita noteikšanai vienkāršos uzdevumos.
Stundā izmantojamie atbalsta materiāli:
Ieteikumi:
Pēc vairāku vienkāršu uzdevumu veikšanas un pieredzes uzkāšanas, ieteicams rosināt skolēnus atbildēt uz jautājumu – kādos gadījumos kopējo izlašu skaitu var noteikt saskaitot un kad reizinot.
Jāļauj skolēniem veidot neformālas atbildes, nepieprasot vārda „likums” lietošanu.
Darbu var organizēt grupās, bet ieteicams diferencēt uzdevumu sarežģītību grupās.
Pakāpeniski uzdevumu grūtības pakāpei jākļūst sarežģītākai, bet nebūtu vēlams mazināt skolēnu interesi par uzdevumiem.
|
|