|
1. - 2. stunda. Sakarības starp trijstūra malām un leņķiem
Stundā sasniedzamie rezultāti:
- Izsaka un pārbauda pieņēmumu par to, ka trijstūrī pret vienādām malām atrodas vienādi leņķi (pret lielāko malu lielākais leņķis).
- Lieto sakarības starp trijstūra malām un leņķiem uzdevumu risināšanā.
- Izveido dotajam apgalvojumam apgrieztu apgalvojumu.
Stundā izmantojamie atbalsta materiāli:
Ieteikumi:
Praktiski darbojoties, skolēni secina, ka trijstūrī pret vienādām malām atrodas vienādi leņķi (skolotāja vadībā pierāda, izmantojot trijstūru vienādības pazīmi), trijstūrī pret lielāko leņķi atrodas garākā mala (neformāli pierāda, balstoties uz iepriekš pierādīto par vienādām malām). Skolēni šajās stundās sāk apgūt jēdzienu apgrieztais apgalvojums. |
|