|
1. - 2. stunda. Četrstūri
Stundā sasniedzamie rezultāti:
- Definē izliektu, ieliektu četrstūri.
- Nosauc un parāda zīmējumā četrstūra elementus.
- Pētnieciskā ceļā iegūst daudzstūra iekšējo leņķu summas formulu.
- Lieto daudzstūra iekšējo leņķu summas formulu uzdevumu risināšanā.
- Klasificē četrstūrus pēc paralēlo malu pāru skaita.
- Saskata un raksturo četrstūrus apkārtējā vidē.
Stundā izmantojamie atbalsta materiāli:
Ieteikumi:
Skolēni jau ir iepazinušies ar daudzstūra jēdzienu tematā Trijstūri. Tagad tas tikai jāaktualizē.
Ieteicams skolēnu uzmanību vērst uz to, ka daudzstūra virsotņu skaits (n) norāda uz daudzstūra veidu (n-stūris), jo daudzstūra iekšējo leņķu summas formulā tiks lietots šis apzīmējums.
Ieteicams akcentēt, ka turpmāk aplūkos un pētīs tikai dažādus četrstūrus un to īpašības. Skolēniem paskaidro, lai sistematizētu informāciju, četrstūrus ieteicams klasificēt pēc kādas pazīmes, piemēram, pēc malu paralelitātes.
|
|