Projekta gaitā īstenotās mācību, aprobācijas un informatīvās aktivitātes:
-VPP rezultātu prezentēšana Uzbekistānas valsts delegācijai Izglītības un zinātnes ministrijā, 23.05.2017. Namsone, D. New Pedagogies for Deep Learning. PDF
-VPP seminārs novadu pedagogiem, speciālās izglītības maģistriem un citiem interesentiem, 27.05.2017. France, I. Kompetenci attīstoša mācīšanās. PDF
-Skola2030 konference “Lietpratība sākumizglītībā”, 20.04.2018. Čakāne L. Kā iegūt un izmantot pierādījumus par to, kā skolēns domā. PDF
-Skola2030 konference “Vērtēt, lai mācītos”, 21.09.2017.
Namsone, D. Kā vērtēt kompleksu sniegumu. PDF
Čakāne, L. Kompleksa snieguma vērtēšana – no mērķa līdz rīkam. PDF
Logins, J. IT formatīvajā vērtēšanā. E-portfolio, lai mācītos. PDF
-Metodiskā diena Alūksnē, 30.08.2017. Čakāne, L. Kāds ir ceļš uz mācīšanas pieejas maiņu skolā? PDF
-Latvijas matemātikas skolotāju apvienības konference “Matemātika kompetenču izglītībā”, 7.04.2017. France, I. Ieguvumi skolēnam un skolotājam matemātikas mācīšanā izmantojot kompetenču pieeju. PDF
-„Dabaszinātnes un matemātika skolā efektīvi un radoši” forums „Kā pētījumu datus izmantot skolu praksē?”, 28.08.2017.
Volkinšteine, J. Kā mācīšanās grupas savas profesionālās darbības izpētei palīdz uzlabot
skolotāju praksi? PDF
-Zinātniskais seminārs-atklātās lekcijas un diskusija 12.06.2018
Namsone, D. Skolotāju profesionālās pilnveides vajadzību diagnosticēšana produktīva mācību procesa īstenošanai dabaszinātnēs un matemātikā. PDF
France, I. Kā dabaszinātņu un matemātikas skolotājam palīdzēt saskatīt uzdevumu kognitīvo dziļumu? PDF