|
12. - 13. stunda. Varbūtības jēdziens un varbūtības aprēķināšana
Stundā sasniedzamie rezultāti:
- Skaidro varbūtības jēdzienu, veicot vienkāršus eksperimentus (met monētu, met metamo kauliņu).
- Izveido iespējamo iznākumu kopas.
- Izveido labvēlīgo iznākumu kopas.
- Aprēķina notikuma varbūtību.
Stundā izmantojamie atbalsta materiāli:
Ieteikumi:
Varbūtību definīciju jāmudina veidot skolēniem pašiem, balstoties uz konkrētiem mēģinājumiem un pieredzi. Pirmās stundas beigās skolotājs kopīgi ar skolēniem varētu izstrādāt plānu, kā aprēķināt varbūtības.
Būtu svarīgi skolēniem palielināt patstāvību, sākot uzdevumu risināšanu visai klasei kopā pēc iepriekš izveidotā plāna, tad pa pāriem. Tikai pēc tam skolēni varētu mēģināt patstāvīgi aprēķināt varbūtības.
|
|