|
22. - 24. stunda. Situāciju analīze, izmantojot kvadrātvienādojumus
Stundā sasniedzamie rezultāti:
- Lieto kvadrātvienādojumus teksta uzdevumu atrisināšanai.
- Izprot atšķirību starp vienādojuma atrisinājumu un reālās problēmas atrisinājumu.
- Saskata praktiska rakstura situācijas (piem., fizikā), kuras matemātiskais modelis ir kvadrātvienādojums.
Stundā izmantojamie atbalsta materiāli:
Ieteikumi:
8.3. uzdevuma izpildi iespējams piedāvāt pāros, pēc tam kopīgi pārrunāt skolēnu atrastās situācijas. Svarīgi sekot, lai skolēni, pamatojot savu viedokli, pareizi lietotu apgūtos jēdzienus.
Pirms 9.4. uzdevuma risināšanas vēlams atkārtot, kādās mērvienībās mēra ceļu, laiku, ātrumu, paātrinājumu, un noskaidrot, kurš no lielumiem atbilst katram no mainīgajiem vienmērīgi paātrinātas kustības formulā.
|
|