LU EZTF Starpnozaru izglītības inovāciju centrs kopā ar pilotskolām gatavojas pirmajam diagnosticējošajam darbam un noslēdz pirmo skolotāju apmācību moduli LMT izglītības iniciatīvas MISIJA-MATEMĀTIKA ietvaros.

Aprīļa otrā pusē LMT iniciatīvas ietvaros 4. klašu skolēni veiks pirmo matemātiskās pratības diagnostikas darbu digitālā vērtēšanas sistēmā. Sistēmu izstrādā LU EZTF SIIC komanda – vadošais pētnieks Ģirts Burgmanis un zinātniskā asistente Marta Mikīte kopā ar ekspertiem. 

Gatavojoties diagnostikas darbam, skolēni trenējas darbam ar digitālo vērtēšanas sistēmu. Tiek piedāvāta iespēja izmēģināt pieslēgties sistēmai un izpildīt izmēģinājuma testu. Skolas pārbauda savas tehniskās iespējas, un skolēni iepazīstas ar digitālo vērtēšanas sistēmu. Sistēmai pieslēgušies un izmēģinājuma testu veikuši vairāk kā 1000 skolēni.

Pēc diagnostikas veikšanas skolēnu sniegumu analizēs SIIC zinātniskā grupa. Balstoties uz rezultātiem, matemātikas skolotājiem būs iespēja piedalīties individualizētās profesionālās pilnveides nodarbībās. Tas ļaus plānot nepieciešamo atbalstu, skolēniem stundās apgūstot matemātisko pratību. 

Savukārt skolotāji visas 4 pašvaldībās ir apguvuši pirmo moduli apmācību kursā “Matemātiskās pratības veicināšana 4.- 6. klašu skolēniem”. Nākamā moduļa apguve notiks jūnijā.

Digitālo vērtēšanas sistēmu projekta zinātniskā grupa izstrādā, veidojot atbalsta sistēmu skolēnu tekstpratības, rēķinpratības un dabaszinātniskās pratības attīstīšanai. Vērtēšanas sistēma tiek veidota Valsts pētījumu programmas projekta “Individualizēta un personalizēta atbalsta sistēma skolēnu tekstpratības, rēķinpratības un dabaszinātniskās pratības attīstīšanai” ietvaros.


Skolotāju apmācību programma veidota Valsts pētījumu programmas projekta “Inovatīvi risinājumi kombinētās mācīšanās ieviešanai mācību procesa digitālās transformācijas kontekstā” ietvaros.

     

Dalīties