Akadēmiskais centrs
Īsceļi
LU.LV
Kontakti
75%
100%
125%
150%
lv
lv
en
Profesionālā pilnveide
Profesionālā pilnveide
Vērtēšana
Datu pratība
Mācīšanās plānošana un organizēšana
Pārmaiņu ieviešana skolā (Simulācija-spēle)
Mācību priekšmetu metodika matemātikā, dabaszinībās, fizikā, ķīmijā, bioloģijā, ģeogrāfijā, vēsturē un sociālajās zinībās
VISC profesionālās kompetences pilnveides programmas
Projekti
Valsts pētījumu programma
“Inovatīvi risinājumi kombinētās mācīšanās ieviešanai mācību procesa digitālās transformācijas kontekstā”
"Individualizēta un personalizēta atbalsta sistēma skolēnu tekstpratības, rēķinpratības un dabaszinātniskās pratības attīstīšanai"
Fundamentālo un lietišķo pētījumu programma
"Datos balstītu risinājumu izveide skolas izaugsmei"
"Funkcionālais modelis personalizētiem un automatizētiem skolotāju profesionālās pilnveides risinājumiem"
Programma Apvārsnis 2020
"SellSTEM"
Programma Nordplus
"Efektīvi matemātikas mācīšanas paņēmieni sākumskolas izglītībā"
Īstenotie projekti
IT atbalsta sistēmas prototips atgriezeniskās saites sniegšanai skolēnu snieguma uzlabošanai tekstpratības un rēķinpratības apguvei
"Scientix 4"
Kompetenču pieeja mācību saturā
Prātnieku laboratorija
Inovatīvas pieejas skolotāju kompetenču vērtēšanai personalizētam profesionālās mācīšanās risinājumam
Kvalitātes vērtēšana kompetenču attīstīšanai mācību procesā
Jaunā pedagoģija un kompetences attīstoša mācīšanās
IT atbalsta sistēma mērķtiecīgai kompetenču pārvaldībai
Resursi
Ieteikumi izglītības politikas veidotājiem
Grāmatas
Kolektīvā monogrāfija "Datu zinātība skolai"
Ieteikumi- "Zinātība skolai"
Kolektīvā monogrāfija "Mācīšanās lietpratībai"
Ieteikumi - "Kompetenci attīstoša mācīšanās"
Metodiskais materiāls - stundu piemēri
Atgādnes skolotājam - kurš mācās
Metodisko ideju laboratorija
Vebināri
Labās prakses e-piemēri
Prātnieku laboratorijas materiāli
Mācību materiāli
Skola2030 mācību resursi
DZM materiāli
Atbalsta materiāli
Stundu piemēri
Zinātniskās publikācijas
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
Pasākumi
STEM skolotāju konferences
DZMIT konference 2023
DZMIT konference 2022
DZMIT konference 2021
DZMIT un SKS konferences 2020
Ekselences balva
Nolikums
Ekselences balva 2016
Ekselences balva 2017
Ekselences balva 2018
Ekselences balva 2019
Ekselences balva 2021
Konkurss skolēniem
2023.g. atskats
2022.g. atskats
2021.g. atskats
2020.g. atskats
2019.g. atskats
SIIC
Ziņas
Darbība
Vēsture
Komanda
Kontakti
Profesionālā pilnveide
Profesionālā pilnveide
Profesionālā pilnveide
Vērtēšana
Datu pratība
Mācīšanās plānošana un organizēšana
Pārmaiņu ieviešana skolā (Simulācija-spēle)
Mācību priekšmetu metodika matemātikā, dabaszinībās, fizikā, ķīmijā, bioloģijā, ģeogrāfijā, vēsturē un sociālajās zinībās
VISC profesionālās kompetences pilnveides programmas
Projekti
Projekti
Valsts pētījumu programma
“Inovatīvi risinājumi kombinētās mācīšanās ieviešanai mācību procesa digitālās transformācijas kontekstā”
"Individualizēta un personalizēta atbalsta sistēma skolēnu tekstpratības, rēķinpratības un dabaszinātniskās pratības attīstīšanai"
Fundamentālo un lietišķo pētījumu programma
"Datos balstītu risinājumu izveide skolas izaugsmei"
"Funkcionālais modelis personalizētiem un automatizētiem skolotāju profesionālās pilnveides risinājumiem"
Programma Apvārsnis 2020
"SellSTEM"
Programma Nordplus
"Efektīvi matemātikas mācīšanas paņēmieni sākumskolas izglītībā"
Īstenotie projekti
IT atbalsta sistēmas prototips atgriezeniskās saites sniegšanai skolēnu snieguma uzlabošanai tekstpratības un rēķinpratības apguvei
"Scientix 4"
Kompetenču pieeja mācību saturā
Prātnieku laboratorija
Inovatīvas pieejas skolotāju kompetenču vērtēšanai personalizētam profesionālās mācīšanās risinājumam
Kvalitātes vērtēšana kompetenču attīstīšanai mācību procesā
Jaunā pedagoģija un kompetences attīstoša mācīšanās
IT atbalsta sistēma mērķtiecīgai kompetenču pārvaldībai
Resursi
Resursi
Ieteikumi izglītības politikas veidotājiem
Grāmatas
Kolektīvā monogrāfija "Datu zinātība skolai"
Ieteikumi- "Zinātība skolai"
Kolektīvā monogrāfija "Mācīšanās lietpratībai"
Ieteikumi - "Kompetenci attīstoša mācīšanās"
Metodiskais materiāls - stundu piemēri
Atgādnes skolotājam - kurš mācās
Metodisko ideju laboratorija
Vebināri
Labās prakses e-piemēri
Prātnieku laboratorijas materiāli
Mācību materiāli
Skola2030 mācību resursi
DZM materiāli
Atbalsta materiāli
Stundu piemēri
Zinātniskās publikācijas
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
Pasākumi
Pasākumi
STEM skolotāju konferences
DZMIT konference 2023
DZMIT konference 2022
DZMIT konference 2021
DZMIT un SKS konferences 2020
Ekselences balva
Nolikums
Ekselences balva 2016
Ekselences balva 2017
Ekselences balva 2018
Ekselences balva 2019
Ekselences balva 2021
Konkurss skolēniem
2023.g. atskats
2022.g. atskats
2021.g. atskats
2020.g. atskats
2019.g. atskats
SIIC
SIIC
Ziņas
Darbība
Vēsture
Komanda
Kontakti
Akadēmiskais centrs
Īsceļi
LU.LV
Kontakti
75%
100%
125%
150%
lv
lv
en
Sākums
Resursi
...
Labās prakses e-piemēri
Metodes un paņēmieni
Plāna veidošana
Plāna veidošana
Atpakaļ
MATEMĀTIKA 5.klase Riņķa līnijas garums 2
MATEMĀTIKA Vidusskola Kvartiles Starpkvartiļu amplitūda 3