|
6. - 7. stunda. Krustleņķi un blakusleņķi
Stundā sasniedzamie rezultāti:
- Definē, zīmē un saskata zīmējumā krustleņķus un blakusleņķus.
- Pierāda krustleņķu īpašību.
- Lieto krustleņķu un blakusleņķu īpašības.
- Saskata apgalvojuma daļas (nosacījumi, secinājumi).
Stundā izmantojamie atbalsta materiāli:
Ieteikumi:
Šajās stundās skolēni pirmo reizi iepazīstas ar teorēmām. Kā pirmo ieteicams piedāvāt krustleņķu īpašības pierādījumu, jo blakusleņķu īpašība skolēniem šķitīs acīmredzama.
Šajā tematā, izsakot apgalvojumus un teorēmas, ieteicams pieturēties pie formas: Ja ..., tad .... , lai skolēni varētu atšķirt apgalvojuma daļas – nosacījumu un secinājumu.
|
|